نمایه کلیدواژه ها

آ

ا

  • ابزارهای کاربردی روزمره تجربة کاربری ابزار‌های روزمره با کاربست شبکة خزانه [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 63-84]
  • احساس‌گرایان گونه‌شناسی مخاطبان جوان تبلیغات اینترنتی [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 85-111]
  • ارزش‌های فایده‌گرایانه شناسایی و تحلیل پیش‌برنده‌ها و بازدارنده‌های شکل‌گیری نگرش و قصد خرید برخط محصولات پوشاک وارداتی [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 1-29]
  • ارزش‌های لذت‌جویانه شناسایی و تحلیل پیش‌برنده‌ها و بازدارنده‌های شکل‌گیری نگرش و قصد خرید برخط محصولات پوشاک وارداتی [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 1-29]
  • استراتژی تأثیر استفاده تشخیصی و تعاملی از سیستم‌های کنترل مدیریت بر رابطه استراتژی – عملکرد [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 31-53]
  • اشتغال راهبردهای توسعه اشتغال دانش‌بنیان در استان یزد [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 55-78]
  • اشتغال دانش‌بنیان راهبردهای توسعه اشتغال دانش‌بنیان در استان یزد [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 55-78]
  • اعتماد درک شده تأثیر سازه‌های تجارت اجتماعی، اعتماد و ریسک درک شده بر نگرش و قصد خرید مشتریان [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 1-29]
  • الگوی ذهنی منطق‌گرایان گونه‌شناسی مخاطبان جوان تبلیغات اینترنتی [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 85-111]
  • اینترنت اشیاء طراحی و توسعۀ مدل به کارگیری اینترنت اشیاء در کسب‌وکارهای صادراتی [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 263-295]
  • انصراف از خرید رفتارشناسی انصراف از خرید درون فروشگاهی مشتریان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 189-213]
  • انعطاف‌پذیری بازارمحور تأثیر قابلیت‌های پویای بازاریابی بر انعطاف‌پذیری بازارمحور با تبیین نقش میانجی منابع مالی و پیکربندی فضایی [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 102-136]
  • انگیزه‌های خرید تحریم برند در صنعت بانکداری: شناسایی و اولویت بندی عوامل تاثیرگذار [دوره 15، شماره 34، 1402، صفحه 177-204]

ب

  • بازاریابی طراحی مدل کهن الگوهای تکوین پیشین نام‌ونشان [دوره 15، شماره 34، 1402، صفحه 205-241]
  • بازاریابی چابک موفقیت بازاریابی گردشگری چابک در شرایط پسا کرونا [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 1-34]
  • بازاریابی سبز شناسایی و اولویت بندی پیشایندها و پسایندهای پدیده سبزشویی [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 253-277]
  • بازاریابی محتوا؛ بازاریابی دیجیتال؛ بازاریابی اینترنتی تبیین کارکردهای ساختاری، رفتاری و زمینه ای بازاریابی محتوایی بر قصد بازدید مجدد [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 79-95]
  • بازارهای چندسویه شایستگی های مؤثر بر ورود موفق به بازارهای پلتفرمی دیجیتال در ایران (مطالعه چندموردی: پلتفرم های تاکسیرانی برخط اسنپ و تپسی) [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 30-53]
  • برنامه‌های موبایلی گونه‌شناسی نگرش مصرف‌کنندگان به تبلیغات درون‌برنامه‌ای تلفن‌های هوشمند [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 140-164]
  • برندسازی داخلی نقش نوآوری سازمان در عملکرد مشتری با برندسازی داخلی و برندگرایی [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 127-160]
  • برندگرایی نقش نوآوری سازمان در عملکرد مشتری با برندسازی داخلی و برندگرایی [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 127-160]
  • بین‌المللی‌شدن تقویت هوش فرهنگی در تعاملات تجاری بین‌المللی [دوره 15، شماره 34، 1402، صفحه 84-110]
  • بنگاه‌های کوچک و متوسط نگاشت شناختی توسعه کسب و کارهای الکترونیکی بنگاه‌های کوچک و متوسط استان یزد [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 84-101]
  • بهینه‌سازی موتورهای جستجو نگاشت شناختی فازی عوامل کلیدی موفقیت در بازاریابی دیجیتال در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 112-139]

پ

  • پیامدها شناسایی پیامدهای برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی جامع در کسب و کارهای آنلاین (رویکرد کیفی) [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 215-252]
  • پدیدارشناسی تبیین ویژگی‌های کلامی و بصری سکو‌های فروشگاه‌های برخط بر اساس تجربه زیسته مشتریان [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 230-262]
  • پیشایند طراحی مدل کهن الگوهای تکوین پیشین نام‌ونشان [دوره 15، شماره 34، 1402، صفحه 205-241]
  • پیکربندی فضایی تأثیر قابلیت‌های پویای بازاریابی بر انعطاف‌پذیری بازارمحور با تبیین نقش میانجی منابع مالی و پیکربندی فضایی [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 102-136]

ت

  • تأییدیه‌های مشهور تأثیر تأییدکننده‌های مشهور در رسانه‌های اجتماعی بر نگرش فرد در الگوی تصمیم‌گیری مشتریان [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 242-274]
  • تبلیغات مدل پنج وجهی تبلیغات بر پایۀ فناوری واقعیت افزوده [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 161-188]
  • تبلیغات پولی نگاشت شناختی فازی عوامل کلیدی موفقیت در بازاریابی دیجیتال در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 112-139]
  • تبلیغات درون‌برنامه‌ای گونه‌شناسی نگرش مصرف‌کنندگان به تبلیغات درون‌برنامه‌ای تلفن‌های هوشمند [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 140-164]
  • تجارت الکترونیک بررسی تأثیر قصد تولید مشترک و مشارکت در آینده بر قصد هم‌آفرینی ارزش در تجارت الکترونیک [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 167-192]
  • تجربة کاربری تجربة کاربری ابزار‌های روزمره با کاربست شبکة خزانه [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 63-84]
  • تجربه مشتری نقش تجربه مشتری و فعالیت‌های بازاریابی رسانه اجتماعی بر نیات مشتری با میانجی‌گری کیفیت رابطه [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 193-216]
  • تجربۀ زیستۀ مشتری تبیین ویژگی‌های کلامی و بصری سکو‌های فروشگاه‌های برخط بر اساس تجربه زیسته مشتریان [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 230-262]
  • تحریم برند تحریم برند در صنعت بانکداری: شناسایی و اولویت بندی عوامل تاثیرگذار [دوره 15، شماره 34، 1402، صفحه 177-204]
  • تحلیل  تبلیغات مدل پنج وجهی تبلیغات بر پایۀ فناوری واقعیت افزوده [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 161-188]
  • ترجیحات مشتریان تحریم برند در صنعت بانکداری: شناسایی و اولویت بندی عوامل تاثیرگذار [دوره 15، شماره 34، 1402، صفحه 177-204]
  • تعاملات تجاری تقویت هوش فرهنگی در تعاملات تجاری بین‌المللی [دوره 15، شماره 34، 1402، صفحه 84-110]
  • تعهد سازمانی نقش سرپرستی سوءاستفاده‌گرانه و فرسودگی عاطفی بر طفره‌روی اینترنتی کارکنان [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 217-241]
  • تلاطم محیط موفقیت بازاریابی گردشگری چابک در شرایط پسا کرونا [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 1-34]
  • تمایل به خرید برخط شناسایی و تحلیل پیش‌برنده‌ها و بازدارنده‌های شکل‌گیری نگرش و قصد خرید برخط محصولات پوشاک وارداتی [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 1-29]
  • توسعه نگاشت شناختی توسعه کسب و کارهای الکترونیکی بنگاه‌های کوچک و متوسط استان یزد [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 84-101]
  • توسعۀ صادرات تقویت هوش فرهنگی در تعاملات تجاری بین‌المللی [دوره 15، شماره 34، 1402، صفحه 84-110]

ج

  • جایزه‌جویان گونه‌شناسی مخاطبان جوان تبلیغات اینترنتی [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 85-111]
  • جذب ردیابی شبکه‌های اجتماعی نگاشت شناختی فازی عوامل کلیدی موفقیت در بازاریابی دیجیتال در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 112-139]
  • جذب کاربر جدید نگاشت شناختی فازی عوامل کلیدی موفقیت در بازاریابی دیجیتال در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 112-139]

ح

  • حساسیت به قیمت نقش تجربه مشتری و فعالیت‌های بازاریابی رسانه اجتماعی بر نیات مشتری با میانجی‌گری کیفیت رابطه [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 193-216]

خ

  • خرید رفتارشناسی انصراف از خرید درون فروشگاهی مشتریان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 189-213]
  • خرده فروش رفتارشناسی انصراف از خرید درون فروشگاهی مشتریان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 189-213]
  • خودبیانگری نام‌ونشان تأثیرگذاران رسانه‌های اجتماعی بر نگرش و قصد خرید مشتریان با خودبیانگری نام‌ونشان [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 196-229]

د

  • دانش‌بنیان راهبردهای توسعه اشتغال دانش‌بنیان در استان یزد [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 55-78]
  • دلبستگی مشتری تبیین فن آوری و بازی وارسازی در توسعه کسب و کارها [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 136-166]

ذ

  • ذی‌نفعان تدوین مدل مفهومی کارآفرینی همکارانه در حوزه گردشگری [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 97-126]

ر

  • رسانه‌های اجتماعی تأثیر تأییدکننده‌های مشهور در رسانه‌های اجتماعی بر نگرش فرد در الگوی تصمیم‌گیری مشتریان [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 242-274]
  • رسانه‌های اجتماعی تأثیرگذاران رسانه‌های اجتماعی بر نگرش و قصد خرید مشتریان با خودبیانگری نام‌ونشان [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 196-229]
  • ریسک درک شده تأثیر سازه‌های تجارت اجتماعی، اعتماد و ریسک درک شده بر نگرش و قصد خرید مشتریان [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 1-29]
  • رفتار مصرف‌کننده رفتارشناسی انصراف از خرید درون فروشگاهی مشتریان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 189-213]
  • رفتار مقلدانه مشتری و نگرش به فرد مشهور تأثیر تأییدکننده‌های مشهور در رسانه‌های اجتماعی بر نگرش فرد در الگوی تصمیم‌گیری مشتریان [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 242-274]
  • روش تصمیم‌گیری چندمعیاره بهترین-بدترین خطی شایستگی های مؤثر بر ورود موفق به بازارهای پلتفرمی دیجیتال در ایران (مطالعه چندموردی: پلتفرم های تاکسیرانی برخط اسنپ و تپسی) [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 30-53]
  • روش دلفی فازی شناسایی و اولویت بندی پیشایندها و پسایندهای پدیده سبزشویی [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 253-277]
  • رویکرد شبکة خزانه تجربة کاربری ابزار‌های روزمره با کاربست شبکة خزانه [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 63-84]

س

  • سازه‌های تجارت اجتماعی تأثیر سازه‌های تجارت اجتماعی، اعتماد و ریسک درک شده بر نگرش و قصد خرید مشتریان [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 1-29]
  • سازه‌های شخصی کاربران تجربة کاربری ابزار‌های روزمره با کاربست شبکة خزانه [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 63-84]
  • سبزشویی شناسایی و اولویت بندی پیشایندها و پسایندهای پدیده سبزشویی [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 253-277]
  • سبزنُمایی گونه‌شناسی فعالیت‌های سبزنُمایی شرکت‌ها [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 54-83]
  • سرپرستی سواستفاده گرانه نقش سرپرستی سوءاستفاده‌گرانه و فرسودگی عاطفی بر طفره‌روی اینترنتی کارکنان [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 217-241]
  • سرنخ سازی نگاشت شناختی فازی عوامل کلیدی موفقیت در بازاریابی دیجیتال در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 112-139]
  • سیستم ­های کنترل مدیریت تأثیر استفاده تشخیصی و تعاملی از سیستم‌های کنترل مدیریت بر رابطه استراتژی – عملکرد [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 31-53]
  • سفر مشتری. مدل 5 اِی. نقاط تماس. خانم‌های جوان محرک‌های توانمندساز و بازدارنده در سفر خرید پوشاک خانم‌های جوان [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 35-62]

ش

  • شایستگی های پلتفرم شایستگی های مؤثر بر ورود موفق به بازارهای پلتفرمی دیجیتال در ایران (مطالعه چندموردی: پلتفرم های تاکسیرانی برخط اسنپ و تپسی) [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 30-53]
  • شایستگی‌های رفتاری تحریم برند در صنعت بانکداری: شناسایی و اولویت بندی عوامل تاثیرگذار [دوره 15، شماره 34، 1402، صفحه 177-204]
  • شرکت ­های ساختمانی تأثیر استفاده تشخیصی و تعاملی از سیستم‌های کنترل مدیریت بر رابطه استراتژی – عملکرد [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 31-53]
  • شرکت‌های صادراتی ماشین‌های کشاورزی طراحی و توسعۀ مدل به کارگیری اینترنت اشیاء در کسب‌وکارهای صادراتی [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 263-295]
  • شرکت‏‌های فناور پارک علم و فناوری کرمان بررسی تأثیر قصد تولید مشترک و مشارکت در آینده بر قصد هم‌آفرینی ارزش در تجارت الکترونیک [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 167-192]
  • شهرک‌های صنعتی استان لرستان تأثیر قابلیت‌های پویای بازاریابی بر انعطاف‌پذیری بازارمحور با تبیین نقش میانجی منابع مالی و پیکربندی فضایی [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 102-136]

ص

  • صنعت کاشی و سرامیک نگاشت شناختی توسعه کسب و کارهای الکترونیکی بنگاه‌های کوچک و متوسط استان یزد [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 84-101]

ط

  • طفره‌روی اینترنتی نقش سرپرستی سوءاستفاده‌گرانه و فرسودگی عاطفی بر طفره‌روی اینترنتی کارکنان [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 217-241]

ع

  • عملکرد سازمانی تأثیر استفاده تشخیصی و تعاملی از سیستم‌های کنترل مدیریت بر رابطه استراتژی – عملکرد [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 31-53]
  • عملکرد مشتری نقش نوآوری سازمان در عملکرد مشتری با برندسازی داخلی و برندگرایی [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 127-160]
  • عوامل پیش‌برنده و بازدارنده شناسایی و تحلیل پیش‌برنده‌ها و بازدارنده‌های شکل‌گیری نگرش و قصد خرید برخط محصولات پوشاک وارداتی [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 1-29]
  • عوامل ساختاری دستیابی به هوشمندی نام‌ونشان با فناوری‌های مالی در خدمات پرداخت [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 165-195]
  • عوامل محتوایی دستیابی به هوشمندی نام‌ونشان با فناوری‌های مالی در خدمات پرداخت [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 165-195]
  • عوامل مدیریتی دستیابی به هوشمندی نام‌ونشان با فناوری‌های مالی در خدمات پرداخت [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 165-195]

ف

  • فرسودگی عاطفی نقش سرپرستی سوءاستفاده‌گرانه و فرسودگی عاطفی بر طفره‌روی اینترنتی کارکنان [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 217-241]
  • فرهنگ مشتری‌مداری تحریم برند در صنعت بانکداری: شناسایی و اولویت بندی عوامل تاثیرگذار [دوره 15، شماره 34، 1402، صفحه 177-204]
  • فعالیت‌های بازاریابی رسانه اجتماعی نقش تجربه مشتری و فعالیت‌های بازاریابی رسانه اجتماعی بر نیات مشتری با میانجی‌گری کیفیت رابطه [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 193-216]
  • فن‌آوری بازی‌وارسازی تبیین فن آوری و بازی وارسازی در توسعه کسب و کارها [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 136-166]
  • فناوری‌های مالی دستیابی به هوشمندی نام‌ونشان با فناوری‌های مالی در خدمات پرداخت [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 165-195]
  • فناوری‌های نوین مدل پنج وجهی تبلیغات بر پایۀ فناوری واقعیت افزوده [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 161-188]
  • فناوری واقعیت افزوده مدل پنج وجهی تبلیغات بر پایۀ فناوری واقعیت افزوده [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 161-188]

ق

  • قابلیت‌های پویای بازاریابی تأثیر قابلیت‌های پویای بازاریابی بر انعطاف‌پذیری بازارمحور با تبیین نقش میانجی منابع مالی و پیکربندی فضایی [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 102-136]
  • قصد تولید مشترک بررسی تأثیر قصد تولید مشترک و مشارکت در آینده بر قصد هم‌آفرینی ارزش در تجارت الکترونیک [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 167-192]
  • قصد خرید تأثیرگذاران رسانه‌های اجتماعی بر نگرش و قصد خرید مشتریان با خودبیانگری نام‌ونشان [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 196-229]
  • قصد مشارکت در آینده بررسی تأثیر قصد تولید مشترک و مشارکت در آینده بر قصد هم‌آفرینی ارزش در تجارت الکترونیک [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 167-192]

ک

  • کارآفرینی تدوین مدل مفهومی کارآفرینی همکارانه در حوزه گردشگری [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 97-126]
  • کارآفرینی همکارانه تدوین مدل مفهومی کارآفرینی همکارانه در حوزه گردشگری [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 97-126]
  • کسب و کار الکترونیک نگاشت شناختی توسعه کسب و کارهای الکترونیکی بنگاه‌های کوچک و متوسط استان یزد [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 84-101]
  • کسب ­و­کارهای برخط شناسایی پیامدهای برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی جامع در کسب و کارهای آنلاین (رویکرد کیفی) [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 215-252]
  • کسب و کارهای صادراتی طراحی و توسعۀ مدل به کارگیری اینترنت اشیاء در کسب‌وکارهای صادراتی [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 263-295]
  • کیفیت رابطه نقش تجربه مشتری و فعالیت‌های بازاریابی رسانه اجتماعی بر نیات مشتری با میانجی‌گری کیفیت رابطه [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 193-216]
  • کهن‌الگو طراحی مدل کهن الگوهای تکوین پیشین نام‌ونشان [دوره 15، شماره 34، 1402، صفحه 205-241]
  • کووید-19 موفقیت بازاریابی گردشگری چابک در شرایط پسا کرونا [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 1-34]

گ

  • گرایش به خرید تأثیر تأییدکننده‌های مشهور در رسانه‌های اجتماعی بر نگرش فرد در الگوی تصمیم‌گیری مشتریان [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 242-274]
  • گردشگری تدوین مدل مفهومی کارآفرینی همکارانه در حوزه گردشگری [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 97-126]
  • گردشگری موفقیت بازاریابی گردشگری چابک در شرایط پسا کرونا [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 1-34]
  • گونه شناسی گونه‌شناسی فعالیت‌های سبزنُمایی شرکت‌ها [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 54-83]

م

  • محتوا تبیین کارکردهای ساختاری، رفتاری و زمینه ای بازاریابی محتوایی بر قصد بازدید مجدد [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 79-95]
  • مدیریت نام‌ونشان دستیابی به هوشمندی نام‌ونشان با فناوری‌های مالی در خدمات پرداخت [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 165-195]
  • مدل برنامه­ ریزی استراتژیک بازاریابی جامع شناسایی پیامدهای برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی جامع در کسب و کارهای آنلاین (رویکرد کیفی) [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 215-252]
  • مدل پنج وجهی تبلیغات مدل پنج وجهی تبلیغات بر پایۀ فناوری واقعیت افزوده [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 161-188]
  • مدل پویایی سیستم نگاشت شناختی توسعه کسب و کارهای الکترونیکی بنگاه‌های کوچک و متوسط استان یزد [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 84-101]
  • مرور دامنه ای گونه‌شناسی فعالیت‌های سبزنُمایی شرکت‌ها [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 54-83]
  • میزان بازدید و تردد وب‌سایت نگاشت شناختی فازی عوامل کلیدی موفقیت در بازاریابی دیجیتال در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 112-139]
  • مسئولیت اجتماعی شرکت ها گونه‌شناسی فعالیت‌های سبزنُمایی شرکت‌ها [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 54-83]
  • مطالعه چندموردی شایستگی های مؤثر بر ورود موفق به بازارهای پلتفرمی دیجیتال در ایران (مطالعه چندموردی: پلتفرم های تاکسیرانی برخط اسنپ و تپسی) [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 30-53]
  • مفهوم‌پردازی راهبردهای توسعه اشتغال دانش‌بنیان در استان یزد [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 55-78]
  • منابع مالی تأثیر قابلیت‌های پویای بازاریابی بر انعطاف‌پذیری بازارمحور با تبیین نقش میانجی منابع مالی و پیکربندی فضایی [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 102-136]

ن

  • نیات مشتری نقش تجربه مشتری و فعالیت‌های بازاریابی رسانه اجتماعی بر نیات مشتری با میانجی‌گری کیفیت رابطه [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 193-216]
  • نام‌ونشان طراحی مدل کهن الگوهای تکوین پیشین نام‌ونشان [دوره 15، شماره 34، 1402، صفحه 205-241]
  • نظریه داده بنیاد طراحی و توسعۀ مدل به کارگیری اینترنت اشیاء در کسب‌وکارهای صادراتی [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 263-295]
  • نظریه داده‌بنیاد راهبردهای توسعه اشتغال دانش‌بنیان در استان یزد [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 55-78]
  • نگرش تأثیر سازه‌های تجارت اجتماعی، اعتماد و ریسک درک شده بر نگرش و قصد خرید مشتریان [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 1-29]
  • نگرش کاربران موبایل هوشمند گونه‌شناسی نگرش مصرف‌کنندگان به تبلیغات درون‌برنامه‌ای تلفن‌های هوشمند [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 140-164]
  • نگرش مشتریان تأثیرگذاران رسانه‌های اجتماعی بر نگرش و قصد خرید مشتریان با خودبیانگری نام‌ونشان [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 196-229]
  • نگرش مصرف‌کنندگان گونه‌شناسی نگرش مصرف‌کنندگان به تبلیغات درون‌برنامه‌ای تلفن‌های هوشمند [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 140-164]
  • نوآوری نقش نوآوری سازمان در عملکرد مشتری با برندسازی داخلی و برندگرایی [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 127-160]
  • نوجویان و تجربه‌گرایان گونه‌شناسی مخاطبان جوان تبلیغات اینترنتی [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 85-111]

و

  • ویژگی بصری تبیین ویژگی‌های کلامی و بصری سکو‌های فروشگاه‌های برخط بر اساس تجربه زیسته مشتریان [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 230-262]
  • ویژگی‌ کلامی تبیین ویژگی‌های کلامی و بصری سکو‌های فروشگاه‌های برخط بر اساس تجربه زیسته مشتریان [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 230-262]
  • ویژگی‌های تأثیرگذاران تأثیرگذاران رسانه‌های اجتماعی بر نگرش و قصد خرید مشتریان با خودبیانگری نام‌ونشان [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 196-229]
  • وفاداری به برند تأثیر تأییدکننده‌های مشهور در رسانه‌های اجتماعی بر نگرش فرد در الگوی تصمیم‌گیری مشتریان [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 242-274]
  • وفاداری نشان تجاری تبیین فن آوری و بازی وارسازی در توسعه کسب و کارها [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 136-166]

ه

  • هم‌آفرینی ارزش بررسی تأثیر قصد تولید مشترک و مشارکت در آینده بر قصد هم‌آفرینی ارزش در تجارت الکترونیک [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 167-192]
  • همکاری تدوین مدل مفهومی کارآفرینی همکارانه در حوزه گردشگری [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 97-126]
  • هوش فرهنگی تقویت هوش فرهنگی در تعاملات تجاری بین‌المللی [دوره 15، شماره 34، 1402، صفحه 84-110]
  • هوشمندی نام‌ونشان دستیابی به هوشمندی نام‌ونشان با فناوری‌های مالی در خدمات پرداخت [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 165-195]