اینترنت اشیاءطراحی و توسعۀ مدل به کارگیری اینترنت اشیاء در کسبوکارهای صادراتی [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 263-295]
انصراف از خریدرفتارشناسی انصراف از خرید درون فروشگاهی مشتریان در فروشگاههای زنجیرهای [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 189-213]
انعطافپذیری بازارمحورتأثیر قابلیتهای پویای بازاریابی بر انعطافپذیری بازارمحور با تبیین نقش میانجی منابع مالی و پیکربندی فضایی [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 102-136]
انگیزههای خریدتحریم برند در صنعت بانکداری: شناسایی و اولویت بندی عوامل تاثیرگذار [دوره 15، شماره 34، 1402، صفحه 177-204]
پیکربندی فضاییتأثیر قابلیتهای پویای بازاریابی بر انعطافپذیری بازارمحور با تبیین نقش میانجی منابع مالی و پیکربندی فضایی [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 102-136]
ت
تأییدیههای مشهورتأثیر تأییدکنندههای مشهور در رسانههای اجتماعی بر نگرش فرد در الگوی تصمیمگیری مشتریان [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 242-274]
تبلیغاتمدل پنج وجهی تبلیغات بر پایۀ فناوری واقعیت افزوده [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 161-188]
تبلیغات پولینگاشت شناختی فازی عوامل کلیدی موفقیت در بازاریابی دیجیتال در کسبوکارهای کوچک و متوسط [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 112-139]
جذب ردیابی شبکههای اجتماعینگاشت شناختی فازی عوامل کلیدی موفقیت در بازاریابی دیجیتال در کسبوکارهای کوچک و متوسط [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 112-139]
جذب کاربر جدیدنگاشت شناختی فازی عوامل کلیدی موفقیت در بازاریابی دیجیتال در کسبوکارهای کوچک و متوسط [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 112-139]
ح
حساسیت به قیمتنقش تجربه مشتری و فعالیتهای بازاریابی رسانه اجتماعی بر نیات مشتری با میانجیگری کیفیت رابطه [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 193-216]
خ
خریدرفتارشناسی انصراف از خرید درون فروشگاهی مشتریان در فروشگاههای زنجیرهای [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 189-213]
خرده فروشرفتارشناسی انصراف از خرید درون فروشگاهی مشتریان در فروشگاههای زنجیرهای [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 189-213]
خودبیانگری نامونشانتأثیرگذاران رسانههای اجتماعی بر نگرش و قصد خرید مشتریان با خودبیانگری نامونشان [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 196-229]
د
دانشبنیانراهبردهای توسعه اشتغال دانشبنیان در استان یزد [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 55-78]
دلبستگی مشتریتبیین فن آوری و بازی وارسازی در توسعه کسب و کارها [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 136-166]
رسانههای اجتماعیتأثیر تأییدکنندههای مشهور در رسانههای اجتماعی بر نگرش فرد در الگوی تصمیمگیری مشتریان [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 242-274]
رسانههای اجتماعیتأثیرگذاران رسانههای اجتماعی بر نگرش و قصد خرید مشتریان با خودبیانگری نامونشان [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 196-229]
ریسک درک شدهتأثیر سازههای تجارت اجتماعی، اعتماد و ریسک درک شده بر نگرش و قصد خرید مشتریان [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 1-29]
رفتار مصرفکنندهرفتارشناسی انصراف از خرید درون فروشگاهی مشتریان در فروشگاههای زنجیرهای [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 189-213]
رفتار مقلدانه مشتری و نگرش به فرد مشهورتأثیر تأییدکنندههای مشهور در رسانههای اجتماعی بر نگرش فرد در الگوی تصمیمگیری مشتریان [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 242-274]
روش تصمیمگیری چندمعیاره بهترین-بدترین خطیشایستگی های مؤثر بر ورود موفق به بازارهای پلتفرمی دیجیتال در ایران (مطالعه چندموردی: پلتفرم های تاکسیرانی برخط اسنپ و تپسی) [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 30-53]
روش دلفی فازیشناسایی و اولویت بندی پیشایندها و پسایندهای پدیده سبزشویی [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 253-277]
شایستگی های پلتفرمشایستگی های مؤثر بر ورود موفق به بازارهای پلتفرمی دیجیتال در ایران (مطالعه چندموردی: پلتفرم های تاکسیرانی برخط اسنپ و تپسی) [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 30-53]
شایستگیهای رفتاریتحریم برند در صنعت بانکداری: شناسایی و اولویت بندی عوامل تاثیرگذار [دوره 15، شماره 34، 1402، صفحه 177-204]
شرکت های ساختمانیتأثیر استفاده تشخیصی و تعاملی از سیستمهای کنترل مدیریت بر رابطه استراتژی – عملکرد [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 31-53]
شرکتهای صادراتی ماشینهای کشاورزیطراحی و توسعۀ مدل به کارگیری اینترنت اشیاء در کسبوکارهای صادراتی [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 263-295]
شرکتهای فناور پارک علم و فناوری کرمانبررسی تأثیر قصد تولید مشترک و مشارکت در آینده بر قصد همآفرینی ارزش در تجارت الکترونیک [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 167-192]
شهرکهای صنعتی استان لرستانتأثیر قابلیتهای پویای بازاریابی بر انعطافپذیری بازارمحور با تبیین نقش میانجی منابع مالی و پیکربندی فضایی [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 102-136]
ص
صنعت کاشی و سرامیکنگاشت شناختی توسعه کسب و کارهای الکترونیکی بنگاههای کوچک و متوسط استان یزد [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 84-101]
ط
طفرهروی اینترنتینقش سرپرستی سوءاستفادهگرانه و فرسودگی عاطفی بر طفرهروی اینترنتی کارکنان [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 217-241]
ع
عملکرد سازمانیتأثیر استفاده تشخیصی و تعاملی از سیستمهای کنترل مدیریت بر رابطه استراتژی – عملکرد [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 31-53]
عملکرد مشترینقش نوآوری سازمان در عملکرد مشتری با برندسازی داخلی و برندگرایی [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 127-160]
عوامل پیشبرنده و بازدارندهشناسایی و تحلیل پیشبرندهها و بازدارندههای شکلگیری نگرش و قصد خرید برخط محصولات پوشاک وارداتی [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 1-29]
عوامل ساختاریدستیابی به هوشمندی نامونشان با فناوریهای مالی در خدمات پرداخت [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 165-195]
عوامل محتواییدستیابی به هوشمندی نامونشان با فناوریهای مالی در خدمات پرداخت [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 165-195]
عوامل مدیریتیدستیابی به هوشمندی نامونشان با فناوریهای مالی در خدمات پرداخت [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 165-195]
ف
فرسودگی عاطفینقش سرپرستی سوءاستفادهگرانه و فرسودگی عاطفی بر طفرهروی اینترنتی کارکنان [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 217-241]
فرهنگ مشتریمداریتحریم برند در صنعت بانکداری: شناسایی و اولویت بندی عوامل تاثیرگذار [دوره 15، شماره 34، 1402، صفحه 177-204]
فعالیتهای بازاریابی رسانه اجتماعینقش تجربه مشتری و فعالیتهای بازاریابی رسانه اجتماعی بر نیات مشتری با میانجیگری کیفیت رابطه [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 193-216]
فنآوری بازیوارسازیتبیین فن آوری و بازی وارسازی در توسعه کسب و کارها [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 136-166]
فناوریهای مالیدستیابی به هوشمندی نامونشان با فناوریهای مالی در خدمات پرداخت [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 165-195]
فناوریهای نوینمدل پنج وجهی تبلیغات بر پایۀ فناوری واقعیت افزوده [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 161-188]
فناوری واقعیت افزودهمدل پنج وجهی تبلیغات بر پایۀ فناوری واقعیت افزوده [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 161-188]
ق
قابلیتهای پویای بازاریابیتأثیر قابلیتهای پویای بازاریابی بر انعطافپذیری بازارمحور با تبیین نقش میانجی منابع مالی و پیکربندی فضایی [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 102-136]
قصد تولید مشترکبررسی تأثیر قصد تولید مشترک و مشارکت در آینده بر قصد همآفرینی ارزش در تجارت الکترونیک [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 167-192]
قصد خریدتأثیرگذاران رسانههای اجتماعی بر نگرش و قصد خرید مشتریان با خودبیانگری نامونشان [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 196-229]
قصد مشارکت در آیندهبررسی تأثیر قصد تولید مشترک و مشارکت در آینده بر قصد همآفرینی ارزش در تجارت الکترونیک [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 167-192]
میزان بازدید و تردد وبسایتنگاشت شناختی فازی عوامل کلیدی موفقیت در بازاریابی دیجیتال در کسبوکارهای کوچک و متوسط [دوره 15، شماره 33، 1402، صفحه 112-139]
مسئولیت اجتماعی شرکت هاگونهشناسی فعالیتهای سبزنُمایی شرکتها [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 54-83]
مطالعه چندموردیشایستگی های مؤثر بر ورود موفق به بازارهای پلتفرمی دیجیتال در ایران (مطالعه چندموردی: پلتفرم های تاکسیرانی برخط اسنپ و تپسی) [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 30-53]
مفهومپردازیراهبردهای توسعه اشتغال دانشبنیان در استان یزد [دوره 15، شماره 31، 1402، صفحه 55-78]
منابع مالیتأثیر قابلیتهای پویای بازاریابی بر انعطافپذیری بازارمحور با تبیین نقش میانجی منابع مالی و پیکربندی فضایی [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 102-136]
ن
نیات مشترینقش تجربه مشتری و فعالیتهای بازاریابی رسانه اجتماعی بر نیات مشتری با میانجیگری کیفیت رابطه [دوره 15، شماره 32، 1402، صفحه 193-216]